Mbështetje


Në këtë faqe mund të gjeni mënyrat për të na kontaktuar. Zgjidhni midis postës, telefonatës, formularit të kontaktit ose thjesht përpiquni të gjeni pyetjen dhe përgjigjen tuaj ose të ngjashme, në FAQ-të tona. Shikoni këtë faqe dhe njihuni më shumë me politikat, termat dhe kushtet për blerjen, mbështetjen dhe shërbimin e produkteve tuaja Wiip.

Pyetjet e bëra shpesh

Si të përdoret?

Pajisja Wiip dhe podat janë gati dhe të lehta për t'u përdorur, menjëherë pas blerjes.

Lexo më shumë

Për kë është Wiip?

Wiip është më shumë se alternativë e pirjes së duhanit, është përvojë lirie për çdo të rritur që dëshiron të zgjedhë më të zgjuar, më të mirë, të ndryshëm.

Lexo më shumë

Klientët do të thotë vërtet shumë për ne, dhe siç duam ta justifikojmë këtë, ne ofrojmë informacione të ndryshme përmes kanaleve të shumta. Mbështetja jonë ndaj klientit synon t'i përgjigjet çdo pyetjeje të konsumatorit - nga produkti, përdorimi dhe pyetjet ligjore deri te pyetjet teknike dhe shkencore.

Të kuptuarit e klientëve është çelësi për t'u dhënë atyre një shërbim të mirë. Mund të themi se i kuptojmë vërtet klientët tanë. Ne konsiderojmë se kujdesi ndaj klientit është zemra e kompanive të suksesshme. Me mbështetje cilësore dhe qasje proaktive ne duam të ruajmë sistemin e shërbimit ndaj klientit, të zhvillojmë programin e besnikërisë ndaj klientit dhe të përmirësojmë marrëdhëniet me klientët tanë.

Mbi të gjitha, ne e shohim komunikimin e marrëdhënieve me klientët si një shans për të marrë rekomandime të ndryshme dhe të shkëlqyera që do të na çojnë të gjithëve drejt produkteve më të mira dhe komunikimit më të mirë. Ndërsa përgatitnim njerëzit tanë për sfidat në mbështetjen e klientit, ne po kujdeseshim veçanërisht për aftësitë e tyre të buta në të cilat ata duhet të jenë të aftë dhe të arsimuar.

Kthehu në fillim